Mikor kapom meg a megrendelt terméket?
Raktáron lévő termék esetén a várható szállítási idő 1-2 munkanap.
Több terméket rendeltem, egyszerre kapom meg?
Igen, ha egy rendelésben adod le őket. Így költséghatékonyabb is, mert csak egyszer kell szállítási díjat fizetned. Amennyiben valamelyik termék nincs a raktárunkban, annak beérkezése után szállítjuk a teljes megrendelést.
Mi az a 30 napos garancia?
Ez nálunk azt jelenti, hogy ha a megvásárolt termék a kipróbálást követően nem felel meg az elvárásaidnak, akkor a kézhezvételtől számított 30 napon belül visszaküldheted nekünk, és mi azt vissza vásároljuk tőled. A terméket sértetlen állapotban, ajánlott küldeményként kell visszajuttatnod a számlán szereplő címre (4200 Hajdúszoboszló Nyugati sor 7).
Felhívjuk a figyelmed, hogy utánvétes küldeményt nem áll módunkban átvenni, a visszaküldés költsége pedig ebben az esetben a törvényben meghatározottak szerint Téged terhel! A termék árát banki úton tudjuk visszatéríteni számodra a termék visszaküldésekor a csomagban vagy e-mail-ben mellékelt bankszámlaszámra.
Mi a teendő „Banki utalásos” fizetési mód esetén?
A rendelés leadásakor mindenképpen olyan email címet adj meg amit használsz, mert megrendelést követően rendszerünk automatikusan kiküldi a megadott e-mail címre az utaláshoz szükséges adatokat. A 14:00-ig indított átutalást a következő munkanapon dolgozza fel a rendszerünk, ezután tudjuk útnak indítani a megrendelésed. A kiszállítás előtt minden esetben egy e-mail formájában értesítünk.
A csomagok szállításáért felelős szolgáltató e-mail formájában küld értesítést a termék(ek) átvételéről, a csomag kiszállításának napjáról pedig SMS-ben és/vagy e-mailben tájékoztat.
Mi történik, ha nem akkor jön a futár, amikor még otthon vagyok és el kellet mennem?
Ha nem vagy otthon a futár érkezésekor, ne aggódj! Az MPL futárszolgálat előre értesítést küld a kiszállítás várható időpontjáról. Az értesítőben megtalálod a futár elérhetőségeit, hogy felvehesd vele a kapcsolatot, és megbeszéljétek a kiszállítási lehetőségeket. Ha már előre tudod, hogy nem tartózkodsz majd a címen a szállítás napján, kérjük, jelezd azt a futár felé. Ha az első kézbesítési kísérlet sikertelen lesz, a futár másnap újra próbálkozik. Ha a második kísérlet is kudarcot vall, akkor a csomag visszakerül raktárunkba, és a rendelést automatikusan töröljük.
Ne hagyd, hogy egy sikertelen kézbesítés elronthassa a vásárlási élményedet!
Mi a teendő, ha sérülten érkezik a csomag?
Az átvétel előtt alaposan vizsgáld át a csomagodat, mert aláírásoddal elismered, hogy sértetlenül vetted át a termékeket, és ezután már Te vállalod a felelősséget annak állapotáért.
Hibás a termék, amit kaptam mi a teendő?
Ha az általad kapott termék minőségével kapcsolatban problémád merül fel, ne aggódj – lépésről lépésre segítünk a probléma megoldásában. Először is, amennyiben szeretnéd, hogy cseréljük a terméket, küldd vissza számlán feltüntetett címünkre (4200 Hajdúszoboszló Nyugati sor 7). Fontos, hogy ne utánvéttel küldd a csomagot, mert sajnos nem áll módunkban átvenni. Kérjük világosan és érthetően írd le a termékkel kapcsolatos problémádat. A csere/javítás általában legkésőbb 15 napon belül megtörténik.
Egyéb kérdés esetén fordulj bizalommal az ügyfélszogálatunkhoz minden munkanap 8:00-17:00 között
Tel: 06 1 /443-30-48
E-mail: info@novion.hu